středa 23. února 2011

"Kdo určuje co je správné"

... Vždycky jsem si přála být někdo, to asi každý z nás někdy, nebo ne ? Nicméně vždy jsem toužila po tom aby všichni znali mé jméno, i za to riziko že bych ztratila soukromi. Jsem člověk toužící po uspěchu, obdivu a kráse. Přiznávám že je to tak...

Ale o tomhle tento článek není, to bylo jen tak mimo řečí. (XD) Poslední čas přemýšlím nad mnoha věcma, nad sebou jaká jsem, jaký vedu život, s kým se bavím, s kým chodím. Někomu se totiž nemusí zdát že svůj život vedu správně, ale kdo určuje co je spravný? Jak život správně žít ? Určitě mnozí znáte Alenku v říši divů, kde Alenka řiká "Kdo určuje co je správne ? kdyby se vyhlásilo že se sluší na hlavě nosit pošlého hraboše nosíš ho?"

Docela často se zabývám touto otázkou , protože mě nikdy nenaleznu odpověď , nikdy se nedozvím zdali žiju život správně, a kdo určuje to "všechno" co je udajné správný. Myslím si že pokud nijak neubližujete společnosti, nevraždíte, nevedete kriminální život apod. věci. Je jedno jak život žijete, že ho snad nežijete tak jako ostatní lidé ve vašem věku. Důležité snad je že jste šťastní. . . Ono je docela těžký řešit tuto tématiku protože tohle je debata na dlouhé hodiny.

Já bohužel vždycky budu vybočovat s této relativní správnosti života a životního stylu. I když mi to nějak vždycky bude stěžovat svým způsobem život. Možná i jednou spadnu na hubu a začnu žít jako ostatní, ale zatím nechci a nechci aby mi nkdo říkal jak mám  žít, chci si život žít sama, sama napravovat chyby, sama si najít správnou cestu, a nikdo vážně nikdo nemůže vědět jistě že ten život co žiju teď není ten správný.

Nemyslíte ?

btw: ty náušnice jsou nádherný <3

1 komentář:

  1. Nikdy nespadnete "na hubu" přímo na beton, protože se vždycky radši vrhnu pod vás. ;3 Jsem ráda, že jste tak výjimečná, byla by škoda to zahodit pro nic (A všichni ti lidé, co říkají druhým lidem, co mají dělat, jsou nic.) ^^

    OdpovědětVymazat