čtvrtek 24. února 2011

Daily Maya 1.

it´s me

 Hum tak mě nenapadá co jsem napsat, jen snad že jsem dneska zaslechla že jsem "užasné cvaklý člověk" strašně mě to těší od člověka co mi to řekl, a vím že od něj je to pochvala. Pochvala od člověka co znám snad roky. Tak dlouho mě nic nepotěšilo jako tyhle slova že jsem "užasně cvaklá"

nicméně k daily fotce, hum začínám si říkat že jsou mé outfity tak stereotypní,nudné,ohrané.... čím to? Pak jsem přišla na to že to je tím pruhovaným svetrem, jsem na něm zavislá a pokážde když můžu se do něj obleču.A fotka je rozmazaná no co už ?




No a teď k songu, no nejsem žadný fanda Ewy Farne ale na druhou stranu nejsem ani nejsme proti ní, nicméně tenhle song se jí povedl i text je hezký , videoklip užasný.



Za ten klobouček a kabátek bych vraždila, opravdu geniální.


"Sundej masku svou, ukaž co si zač, vím není to lehké poznat co svou tvář..."


1 komentář:

  1. Daily Maya!!! That's what we've been waiting for! ♥
    Taky mám svůj oblíbený svetr, takže to chápu. :D A tenhle outfit je prostě úžasný *__*

    OdpovědětVymazat